maanantai 9. heinäkuuta 2012

Postimies Pate yllätti mut tänään!


Haha! Mä en näytä yhtään itseltäni kun mulla on noi Pillarinetin lähettämät piilarit silmissä. Pidin tarkoituksella tuossa kuvassa silmät auki ja suurena (..yleensä esiinnyn valokuvissa silmät tihrussa, koska se vaan näyttää paremmalta), nyt kuitenkin revittelin että huomaatte upeat siniset silmäni.

Rakastan tulla kotiin jos postista on tullut mulle jotain kivaa. Tiesin että mulle ollaan lähettämässä jotain paitaa liittyen MGF -yhteistyökumppaneihin tai jtn? Mutta en tiennyt lainkaan millaista ja milloin. Yllätyin nähdessäni pirtsakan keltaisen paidan jonka on suunnitellut Sami Kortemäki ja tää kai liittyy vahvasti siihen että Helsinki on maailman desingpääkaupunki vuoden 2012. Paita täältä.

Huomenna Postimies Pate tuo mulle varmana kasan laskuja ja niitä perinteisiä kirjeitä joihin olen tottunut. Ihanaa vaihtelua siis saada joskus jotain kivaakin tuosta postiluukusta..



*)Postaus sisältää mainoslinkin. 

13 kommenttia:

  1. kiva paita tuo vaikken yleensä keltaisesta piittaa :)

    VastaaPoista
  2. ihanat noi sun silmät :) ja toi paita sopii sul hyvi =)
    ja aivan ihana tää sun blogi <3 =)

    VastaaPoista
  3. Moi Niko!
    Ihanat noi sun siniset piilarit! Ja toi ´keltanen paita sopii sinisiin piilareihin!
    Tuu huomenna Nikon Grilliin noilla piilareilla!
    T: Camilla
    Ps. Eilisessä Nikon Grillissähän sä valitit, että sä et voi ostaa uusia vaatteita!
    Nyt sä SAAT niitä!:)

    VastaaPoista
  4. ihanat kyllä nuo piilarit.. vois itelleki harkita ^^ psst, Niko, sulonen olet ku silmät tuollee isosti auki.

    VastaaPoista
  5. Voi luoja miten syötävän sulonen sä oot noilla silmillä! <3 En kestä!

    VastaaPoista
  6. Ouuu, mie oon kans periny ihanat ruskeat silmät, joista tykkään toooosi paljon, mutta oon kauan miettiny et miltä näyttäisin "isän silmillä" ku isällä on siniset silmät, kävin tuon linkin kautta kattomassa nuita eikä ne ollut ees pahan hintasia ollenkaan! Mutta.. Tällänen tollo ei löytäny nuita, mistä mie löydän just nuo mitkä sulla on? Moni on mulle sanonu ettei ne piilarit näytä sinisiltä ku on ruskeat silmät, mutta hyvinhän nuo näkyy, jos viittisit laittaa mulle linkkiä suoraan noihin piilareihin, mitkä itteki oot tilannu? :)
    Ps. Nuo sopii sulle tosi hyvin, mutta oot ihana ruskeilla silmilläki! :) Mie oon ainaki ylpeä mun nappi silmistä ;)

    VastaaPoista
  7. TEE JO SE VIRON REISSU POSTAUS JA KERRO MISSÄ KANNATTAA KÄYDÄ JA OLIKO HOTELLI HYVÄ??? oot paras!

    VastaaPoista
  8. ihana toi paita :) ja piilarit sopii sulle myös tosi hyvin! - mimosa

    VastaaPoista
  9. Oikee rakastuin tohon paitaa.:) Jaa muutenki oot niiiiin hoot :D

    VastaaPoista
  10. Toi paita on ihana:)

    VastaaPoista
  11. kiva paita. Niko tykkäätkö kattoo Sami Hedbergin esiintymistä. Vitsit et se on niin huippu, paras koomikko ikinä♥ :D

    VastaaPoista
  12. Näytät ihan kahdeksan vuotiaalta tuossa kuvassa ;)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com